tirsdag den 16. februar 2010

..."dur ikke væk"...

Jeg kom - i et øjebliks kedsomhed - til at nærstudere "vennelisten" på min Facebook-profil...
Hhmmm hvornår har jeg overhovedet sidst haft kontakt til halvdelen af de personer - folk jeg kendte, da jeg gik på skole/efterskole, men som jeg mistede kontakten til, længe før jeg blev "lokket" ind på dette fantastiske site!?
Så der blev drastisk slettet - helt efter eventyret om "Klods-Hans"; "Dur ikke - væk..."
Nu er jeg nede på kun 99 "venner", men næste gang jeg får et kedeligt øjeblik, mon ikke jeg kan reducere listen yderligere...
Det er jo ikke fordi, dem jeg slettede, ikke dur, men nu skal jeg da ikke gå og have "dårlig samvittighed", over ikke at have husket vedkomnes fødselsdag, for jeg gider ærlig talt ikke sidde og skrive "Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber du har det godt og bla bla bla...", det virker sgu for falsk... og især når halvdelen heller ikke huskede min ;o)
(For moral er godt - men dobbelt moral er dobbelt så godt)
Okey der er da enkelte, som jeg virkelig gerne ville beholde kontakten til - og det er så bl.a. dem jeg beholdt på listen - men jeg er bare ikke lige så god til det...vil jo heller ikke virke for anmassende!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar